1. lokakuuta 2016

Valokuvaajan valitseminen

Tämä aihe on minulle tosi tosi tosi tärkeä ja valitseminen on hankalaa. Tässä asiassa T on antanut minulle valtuudet valitsemiseen ja luottaa minun arvostelukykyyni. Rakastan upeita valokuvia ja aion panostaa hyvän kuvaajan löytämiseen. Valinta on vaikea, koska en osaa päättää vain yhtä tyyliä minkälaisista hääkuvista pidän. Jos rahasta ei olisi kiinni, ottaisin monta erityylistä kuvaajaa! :D Pidän vaaleista, hennoista ja väreiltään ei niin kirkkaista kuvista, mutta sitten taas pidän myös dramaattisen tummista ja mustavalkoisista kuvistakin. Eikä kahta ilman kolmatta, eli pidän myös ihanan kirkkaista ja selkeän värikkäistä kuvistakin... ja myöskin kaikkien näiden kolmen eri variaatioista. Miten tässä nyt sitten voi päättää yhtään mitään? Parasta olisi jos löytäisin kuvaajan, joka osaa kuvata loistavasti, on hyvä tyyppi ja pitäisi itsekkin näistä kaikista eri tyyleistä ja voisi toteuttaa ne kaikki. Mahdoton tehtävä?
Valokuvaajan on oltava myös hyvä tyyppi ja sellainen helposti lähestyttävä joka osaa ohjata kuvaustilannetta ja saa hääparin rentoutumaan kuvauksissa. Vaikka itselläni on paljon ideoita valokuviin ja asentoihin, niin todennäköisesti jännitän itse tilanteessa niin paljon ettei siitä tule yhtään mitään ellei kuvaaja ole ammattitaitoinen.



Syy minkätakia tämä aihe on minulle niin tärkeä, on se että rakastan itsekkin valokuvaamista ja harrastan sitä välillä vähän vähemmän aktiivisesti. Olen visuaalinen ihminen ja ihailen kaikkea kaunista. Haluan että meille jää ihan fyysinen upea muisto tärkeästä päivästämme. Olen myös suunnitellut valmiiksi millaisen kuvan haluaisin kehystää seinällemme.
Toivon myös että taivaalta ei tule mitään kun meidän hääpäivämme koittaa. En tiedä mitä teen jos valokuvat joudutaan ottamaan vesisateessa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti